Internet marketing

Trajanje seminara: 2 dana po 6h ili 3 dana po 4h.

Ciljevi seminara:

Povećanje poslovnih rezultata zahvaljujući korišćenju internet marketinga.

Sticanje osnovnih teorijskih i praktičnih znanja u vezi korišćenja internet marketinga u savremenom poslovanju.

Obuka učesnika za internet marketing u najčešće korišćenim internet alatima: Facebook, Google, mobilnim aplikacijama , Youtube i ostalim internet alataima i društvenim mrežama.

Motivacija učesnika da aktivnije koriste internet marketing u poslovanju.

Teme seminara:

  • Važnost internet marketinga u savremenom poslovanju;
  • Istraživanje o korišćenju interneta u Srbiji;
  • Intenet marketing – razlike, prednosti, mane;
  • Besplatni alati u internet marketingu;
  • Plaćeni alati u internet marketing;
  • Facebook (profil, grupa, stranica, podešavanja, optimizacija…);
  • Marketing na Facebook-u;
  • Targetiranje – najveća prednost Facebook-a;
  • Ostali alati u internet marketingu – Youtube, Google, mobilne aplikacije, sajtovi, forumi, platforme, društvene mreže;

  • Koriščenje ostalih društvenih mreža u internet marketing;

Ciljna grupa:

Svi pojednici i privredni subjekti koji žele da budu u korak sa vremenom, da posluju I promovišu se na savremen i moderan način. Poslovni ljudi, direktori, rukovodioci, menadžeri za odnose sa javnošću, predstavnici kulturnih i sportskih institucija, nevladinih organizacija…

Namenjen pre svega pojedincima koji imaju iskustva u korišćenju internet tehnologija i društvenih mreža.

Cena za grupu do 20 učesnika: 90.000 din

Cena pojedinačna: 9.000 din po učesniku